KOMUNIKAT - POWIATOWA LIGA PŁYWACKA W ZGORZELCU (18.03.2023, SOBOTA)
Drodzy Rodzice!!!
Zapraszamy do udziału w zawodach pływackich w Zgorzelcu już w najbliższą sobotę.
Lista powołanych do reprezentowania klubu:
1 ANTCZAK APOLONIA |
2 DZIADOSZ MARCELINA |
3 FELNER LUIZA |
4 GLAMA KAROL |
5 GORCZYCA KAROL |
6 JANIK ANTONINA |
7 KUCZKO ZOSIA |
8 MACHUL ANIKA |
9 MROZEK FILIP |
10 OLSZAK ADRIANNA |
11 STELMACH JULIAN |
12 CZARNECKA JUSTYNA |
13 AMBROZIEWICZ WIKTOR |
14 GORCZYŃSKI TYMOTEUSZ |
15 STELMACH LENA |
16 PARA JOANNA |
17 KOŁODZIEJ BARTOSZ (PK) |
18 PEREMICKI ALEKSANDER (PK) |
19 LECH KORNELIA (PK) |
20 KUBIŚ HANNA (PK) |
21 POŹNIAK KACPER |
22 KADZEWICZ NADIA |
23 PEREMICKA HANNA |
24 PEREMICKA MALWINA |
25 PRUSZKIEWICZ OLGA |
26 BOCHNO NATASZA |
27 MAJCHRZAK ANNA |
28 CHODOROWSKA ANITA |
29 ZIMOWSKA MICHALINA |
30 PRUSZKIEWICZ HANNA |
31 ŁOHYŃ ALEKSANDRA |
32 GORCZYCA ANASTAZJA |
33 TRYPUĆ WIKTORIA |
34 KUPCZYK MATEUSZ |
35 MICHALSKI SEBASTIAN |
36 RUSIECKI MACIEJ |
37 OPIATOWSKI KAROL |
38 MAJCHRZAK WOJCIECH |
39 WALCZAK BŁAZEJ |
40 PUŁA FILIP |
41 BALCER DAWID |
42 REGNER MAJA |
43 JABŁOŃSKI MARCEL |
44 WOLKIEWICZ NADIA |
45 GLAMA PRZEMYSŁAW
46 GUTOWSKI TYMON
47 JANIAK HANNA
48 KADZEWICZ HANNA
49 MEREŻYŃSKI IGOR
Rodzice chętnych zawodników proszeni są o informację SMS do trenera prowadzącego !!! (imię i nazwisko oraz rok ur.)
Prosimy również o nizwłoczną informację zwrotną dotyczącą ewentualnej rezygnacji z powołania.
Wiemy, że wielu pływaków się stresuje przed rywalizacją i startem. Prosimy rodziców o wsparcie swoich pociech w podjęci decyzji o udziale.
Zabieramy: sprzęt pływacki (czepki klubowe, koszulki klubowe, kto nie ma czepka otrzyma na miejscu)
Dojazd: we własnym zakresie
Opieka na miejscu: trener Paweł - 695 255 659
trener Tomek - 512 823 516
REGULAMIN (skrócony)
Miejsce zawodów: Centrum Sportowo Rekreacyjne w Zgorzelcu ul. Maratońska 2 59-900 Zgorzelec
Spotkanie na miejscu: 9:30
Rozgrzewka od godz. 10.00
Start zawodów: godz. 11.00
• Organizator: Uczniowski Klub Sportowy „Energetyk – Zgorzelec”
• Klasyfikacja będzie prowadzona osobno dla dziewcząt i chłopców z uwzględnieniem podziału na poszczególne kategorie wiekowe: Rocznik 2015 i młodsi ( klasa I i młodsi )
roczniki 2014 ( klasa II )
roczniki 2013 – 2012 ( klasa III i IV )
roczniki 2011 – 2010 ( klasa V i VI )
rocznik 2009 – 2008 (klasa VII, VIII )
Nie będzie podziału na zawodników z miasta i gminy Zgorzelec i zawodników „przyjezdnych”
• Rozgrywane konkurencje podczas poszczególnych edycji:
I edycja ( 18 marca ): rocznik 2014 i młodsi: 25 m stylem dowolnym / 2 start: 25 m stylem grzbietowym roczniki: 2013 – 2012 i 2011 – 2010: 50 m stylem dowolnym / 2 start: 50 m stylem grzbietowym rocznik: 2009 – 2008: 100 stylem dowolnym / 2 start: 50 m stylem grzbietowym
II edycja ( 29 kwietnia ): rocznik 2014 i młodsi: 25 m stylem dowolnym / 2 start: 25 m stylem klasycznym roczniki: 2013 – 2012 i 2011 – 2010: 50 m stylem dowolnym / 2 start: 50 m stylem klasycznym rocznik: 2009 – 2008: 100 stylem dowolnym / 2 start: 50 m stylem klasycznym
III edycja ( 20 maja ) FINAŁ: rocznik 2014 i młodsi: 25 m stylem dowolnym / 2 start: 25 m stylem motylkowym roczniki: 2013 – 2012 i 2011 – 2010: 50 m stylem dowolnym / 2 start: 50 m stylem motylkowym rocznik: 2009 – 2008: 100 stylem dowolnym / 2 start: 50 m stylem motylkowym
• Klasyfikacja: Klasyfikacja zawodników będzie prowadzona będzie za poszczególne edycje ligi ( suma punktów z tabeli wielobojowej FINA za daną konkurencje ) Klasyfikacja generalna będzie prowadzona na podstawie sumy punktów za 6 startów. Aby poszczególna edycja Ligii Pływackiej została zaliczona, zawodnik musi wystartować w obu konkurencjach. Starty we wszystkich trzech edycjach są warunkiem aby zawodnik został sklasyfikowany za całą Ligę Pływacką
• Organizatorzy dla uczestników przewidzieli dyplomy i nagrody: Pula nagród ok 2000 zł w każdej edycji dyplomy za miejsca I – VI, w klasyfikacji generalnej za miejsca I – III medale lub statuetki, nagrody rzeczowe Puchar dla najlepszej zawodniczki i zawodnika za największą sumę punktów wg tabeli wielobojowej (suma 6 startów) Organizatorzy prowadzą starania aby móc nagrodzić uczestników wszystkich edycji jak i medalistów w klasyfikacji generalnej.
• Finansowanie: Uczestnicy dojeżdżają na koszt własny Jednorazowa opłata startowa (za 3 edycje): 50 zł od zgłoszonego zawodnika (na sprawy organizacyjne) Jest możliwość dokonania opłaty startowej przelewem: Bank BGŻ BNP Paribas, 49 2030 0045 1110 0000 0312 3690, w tytule proszę podać nazwę klubu oraz ilość osób
• Postanowienia końcowe: W sprawach nie objętych regulaminem decyduje naczelnik zawodów. Podczas zawodów obowiązuje regulamin wewnętrzny CSR Zgorzelec Za dyscyplinę zawodników odpowiedzialni są kierownicy ekip. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności z tytułu ubezpieczeń zdrowotnych i następstw nieszczęśliwych wypadków. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania wizerunków zawodników w materiałach fotograficznych i filmowych z zawodów oraz w celach promocyjnych Zawodów Zgłoszenie ekip jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt: - Robert Hanc: 605 679 928 - Łukasz Kondracki: 693 852 488 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
LATO 2023 - lista obozowa (zaliczkowana) (28.02.2023)
Drodzy Rodzice!!!
W załączniku znajduje się lista po zaliczkach dzieci zakwalifikowanych.
Wszystkie osoby zakwalifikowane do autokaru wpłciły zaliczkę, a to ocznacza, że na dzień dziciejszy nie zwolniło sie miejsce w autokarze.
Nie wszystkie osoby z dojazdem własnym wpłaciły zaliczki. Prosimy o kontakt chętnych do udziału w obozie (z dojazdem własnym) z listy rezerwowej.
Prosimy również o informację o ewentualnych powrotach z obozu we własnym zakresie, celem organizacji miejsca dla dzieci z dojazdem własnym.
FERIE ZIMOWE 13-24.02.2023
Drodzy Rodzice, Kochani Uczniowie!!!
W okresie ferii zimowych treningi nie odbywają się. Życzymy wszystkim udanych ferii i pięknej zimy. Zapraszamy wszystkich na basen, na którym przez dwa tygodnie będzie "wodny plac zabaw"!!!.
Składka członkowska za miesiąc luty wynosi 50% składki bazowej.
LATO 2023 - informacja obozowa (lista uczestników) akt.02.02.2023
Drodzy Rodzice!!!
Na wstępie chcieliśmy serdecznie podziękować za zaufanie i obiecujemy dołożyć wszelkich starań, aby był to wspaniale spędzony czas dla wszystkich uczestników. Obóz ma charakter sportowy, edukacyjny i rekreacyjny.
Zwłoka z opublikowaniem listy spowodowana była znacznie większą ilością chętnych niż miejsc oraz tym, że chcieliśmy dać możliwość udziału w obozie jak największej liczbie Dzieci. Czyniliśmy starania, aby zwiększyć ilość miejsc w ośrodku, – co się udało. Dodatkowo postanowiliśmy zabrać prywatne auto do transportu sprzętu sportowego co również zwolni miejsce w autobusie dla 1-2 uczestników. Na obóz możemy zabrać 60 uczestników (ilość miejsc w ośrodku). Niestety autokar pomieści nie więcej niż 48 dzieci + kadra. Lista znajdująca się w załączniku zawiera osoby które: zakalikowały się do autokaru, zakwalifikowały się z dojazdem własnym oraz listę rezerwową. Osoby z dojazdem własnym będą miały obniżoną cenę za obóz o 300zł (niezależnie od opcji powrotu tzn. że często jest możliwość powrotu autokarem gdyż zwalnia się miejsce).
Prosimy o wpłatę zaliczki w kwocie 500 zł do dnia 10.02.2023 (wpłata zaliczki jest potwierdzeniem udziału w obozie).
NAZWA : UKS PATOMSWIM Bogatynia
nr konta : 36 1090 1971 0000 0001 1709 0925
W tytule: zaliczka – LATO 2023 (NAZWISKO i IMIĘ dziecka)
Celem ewentualnego zwolnienia miejsca w autokarze lub na liście z dojazdem własnym prosimy o jak najszybszą informację o:
- ewentualnych rezygnacjach z udziału,
- chęci dojazdem własnym transportem osób zakwalifikowanych do autokaru,
- planowanie powrotu we własnym zakresie.
Do dnia 15.02.2023 będzie zamieszczona zaktualizowana lista uwzględniająca wpłaty zaliczki za obóz (być może zwolni się miejsce w autokarze).
Wszelkie pytania i informację prosimy przekazywać do trenerów prowadzących.
LISTA OBOZOWA W ZAŁACZNIKU.
Plum.
INFORMACYJNIE (08.01.2023)
Drodzy Rodzice.
Niezmiernie nam miło, że planowany obóz cieszy się tak dużym zainteresowaniem. Ilość zgłoszeń w tak krótkim czasie przerosła kolejny raz nasze oczekiwania. Zawsze staramy się aby obozy sportowo-rekreacyjne, które organizujemy były atrakcyjną i aktywną formą wszechstronnego rozwoju Państwa pociech. Ilość chętnych i ograniczona liczba miejsc zmusza nas do przesuniecia o kilka dni publikację zakwalifikowanych. Chcielibyśmy zabarać wszystkich, ale obawiamy się, że to nie będzie możliwe. W tym czasie chcemy sprawdzić mozliwości ośrodka, celem ewentualnej oferty dla osób, które mogą dowieść dzieci we włsnym zakresie i zweryfikować koljeność zgłoszeń.
Plum..