Podział na grupy oraz harmonogram zajęć 2023/2024!!! (akt.15.10.2023)
ROZPOCZYNAMY ZAJĘCIA!!!
OD PONIEDZIAŁKU 16.10.2023 ROZPOCZYNAMY ZAJĘCIA NAUKI I DOSKONALENIA PŁYWANIA.
PRZYPOMINAMY O PRZYGOTOWANIU DO ZAJĘĆ: STRÓJ/KĄPIELÓWKI, OKULARKI, KLAPKI, CZEPEK (WŁOSY DŁUGIE), RĘCZNIK, MYDŁO.
Drodzy Rodzice.
Na wstępie dziękujemy serdecznie za cierpliwość w oczekiwaniu na harmonogram zajęć.
W załącznikach pod informacją zamieściliśmy podział na grupy oraz grafik zajęć w arkuszach Excel.
Prawdopodobnie zajęcia rozpoczną się w drugim tygodniu października tj. 09.10.2023 (poniedziałek).
Jeszcze potwierdzimy w szkole i poinformujemy niezwłocznie..
Prosimy o sprawdzenie w jakiej grupie znajduje się dziecko a następnie sprawdzenie w jakie dni i o której godzinie grupa ma zajęcia.
Grupy nowonaborowe - dla ułatwienia: Roczniki 2018 i młodsze znajdują się u trenera Pawła. Dzieci z roczników 2015,2016,2017 zostały podzielone na dwie grupy u trenerów Tomka i Pawła. Adepci z roczników 2014 i starsi znajduję się u Pana Damiana.
W związku z brakiem informacji zwrotnej związanej z potwierdzeniem lub rezygnacją z zajęć pływania, wszyscy podopieczni zostali przepisani automatycznie. Pierwsze dwa tygodnie dajemy sobie na zoptymalizowanie grup i harmonogramu.. MOŻLIWE ZMIANY !!! (BĘDZIEMY INFORMOWAĆ NA BIEŻĄCO)
Deklaracje członkowskie na rok 2023/2024 będą do pobrania o czym poinformujemy.
Wszelkie informacje będą podawane na bieżąco.
Plum;-)
Rozpoczęcie sezonu pływackiego 2023/2024
Drodzy Rodzice, Kochani Pływacy!!!
Już wkrótce znowu zaczniemy przygodę z nauką i doskonaleniem pływania.....oraz zabawą ;-)
Niestety w związku z przedłużającym się remontem niecki pływalni basen zostanie otwarty nie wcześniej niż 15 września (być może zaczniemy od października). W najbliższych dniach postaramy się ustalić grafik z podziałem na grupy i podać do informacji publicznej, tak aby mogli Państwo poukładać basen z innymi zajęciami swoich pociech.
Wszelkie informacje będziemy podawać na bieżąco.
Pozdrawiamy !!!
Plum**
Organizacja zajęć w ostatnich dniach roku szkolnego 2022/2023
Grupy trenera Pawła z piątku maja zajęcia w czwartek w połączonych grupach.
Raczki (grupa z piątku 15:15 - 16:00) - Zajęcia w czwartek na godzinę 15:45 do 16:30 (z grupą Okonki)
Kiełbiki (grupa z piątku 16:00 - 16:45) - Zajęcia w czwartek na godzinę 15:00 do 15:45 ( z grupą Skalarki)
W związku z wyjazdem na obóz sportwy zajęcia w piatek się nie odbywają!!!
Rodziców dzieci z grup piątkowych Pana Damiana prosimy o kontakt z trenerem celem ustalenia godziny zajeć . tel 696 485 315
LATO 2023 (Informacje, akt.20.06.2023)
Drodzy Rodzice!!!
W załacznikach znajduje się program obozu, karta obozowa oraz lista obozowa.
Prosimy o zapoznaie się z aktualną listą (ewenulane błędy lub zmiany prosimy niezwłocznie zgłosić trenerowi). PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z AKTUALNĄ LISTĄ . Na liście zaznaczone są osoby "na rower" prosimy o potwierdzenie lub ewentualną rezygnację SMS-em do kierownika obozu: Paweł - 695 255 659.
Karty obozowe - wypłenione karty obozowe przynosimy na spotkanie organizacyjne.
Oplata za obóz - całość opłaty za obóz do dnia 10.06.23r. W przypadku opłaty przez zakłady pracy zaliczki będą zwrazacane na konto rodziców.
Data wyjazdu: 24.06.2023 (sobota)
Godzina wyjazdu: 7:00
Miejsce zbiórki do wyjazdu: parking SP 3 Bogatynia
Transport: Autokar firmy Alkatrans
Powrót: 03.07.2023 (poniedziałek) – wyjazd po śniadaniu.
Ośrodek: Internat Zespołu Szkół Morskich im. Polskich Rybaków i Marynarzy w Kołobrzegu
ul. Arciszewskiego 21, 78-100 Kołobrzeg.
Co w szczególności należy zabrać na obóz (orientacyjnie) :
- stroje kąpielowe x 2/3 / kąpielówki x 2
- duże ręczniki x 2, mały ręcznik x 1/2,
- zeszyt + coś do pisania (jako dzienniczek obozowy),
- dobrze dopasowane okularki pływackie 1-2,
- klapki, sandały1-2,
- preparat na komary,
- mleczko do opalania z wysokim filtrem UV,
- buty sportowe x 2 (chłopcy - halówki/szutrówki),
- lekką kurtkę przeciwdeszczową,
- dres x 1,
- sprzęt treningowy (kto posiada), pozostali dostaną klubowy,
- kieszonkowe – w drobnych nominałach, w kopercie podpisanej
- czapkę z daszkiem ,
- dokument tożsamości/legitymację szkolną (podbitą),
- MP3, książkę,
- niewielką ilość bluz i spodni. Dużą ilość skarpet, majtek, koszulek,
- okulary przeciwsłoneczne (z filtrem),
- BIDON – woda z sokiem na stołówce bez ograniczeń,
- plecak, latarkę..może się przydać,
- leki – z rozpiską W KPERCIE LUB WORECZKU,
- czepki klubowe – kto posiada na stanie,
- ewentualnie gry planszowe i zabawki plażowe.
Chętne osoby prosimy o zabranie płyt z muzyką dyskotekową i film/bajki DVD .
MILE WIDZIANA GITARA I ŚPIEWNIKI;-)
GRUPA ROWEROWA.
Rowery pakujemy w Piątek - godz 11:30 - 12:00.
Miejsce: Parking SP3 (170 zł za transport zbierane przy załadunku rowerów).
Przypominamy - rower musi być sprawny i sprawdzony. Powinien posiadać oświetlenie oraz zapięcie przeciw kradzieży. Dodatkowo prosimy o zabranie zapasowej dętki (z wentylkiem) oraz pompki. Kaski obowiązkowo!!!. Będą odkręcane przednie koła aby lepiej zapakować rowery do busa.
Wszystkie dzieci będą ubezpieczone w PZU - dodatkowo.
Jedzie 28 chłopców i 30 dziewczynek.
Większość pokoi będzie 3/4/5 osobowych – podział na pokoje ustalany będzie w trakcie podróży.
Prosimy o w miarę możliwości niewielki bagaż, gdyż zabieramy dużo sprzętu sportowego, ratowniczego i pierwszej pomocy.
PLUM:-)
Liga Pływacka - FINAŁ (02.06.2023)
Zapraszamy wszystkie Dzieci oraz Rodziców z MiG Bogatynia na finałową edycję ligi pływackiej.
Starty 15:30
Podsumowanie i wręczenie naggród: 18:30 Patio SP3
Roczniki 2013 i młodsi - jedna długość basenu
Roczniki 2012 i starsi dwie długości.
NAGRODY DLA WSZYSTKICH - DYPLOMY, VOUCHERY 20% NA ZAPIEKANKĘ, SŁODKOŚCI.
ZA MIEJSCA 1 - 3 W ROCZNIKACH DODATKOWO - STATUETKI/PUCHARY, NAGRODY RZECZOWE.