Drodzy Rodzice!!!
W załacznikach znajduje się program obozu, karta obozowa oraz lista obozowa.
Prosimy o zapoznaie się z aktualną listą (ewenulane błędy lub zmiany prosimy niezwłocznie zgłosić trenerowi). PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z AKTUALNĄ LISTĄ . Na liście zaznaczone są osoby "na rower" prosimy o potwierdzenie lub ewentualną rezygnację SMS-em do kierownika obozu: Paweł - 695 255 659.
Karty obozowe - wypłenione karty obozowe przynosimy na spotkanie organizacyjne.
Oplata za obóz - całość opłaty za obóz do dnia 10.06.23r. W przypadku opłaty przez zakłady pracy zaliczki będą zwrazacane na konto rodziców.
Data wyjazdu: 24.06.2023 (sobota)
Godzina wyjazdu: 7:00
Miejsce zbiórki do wyjazdu: parking SP 3 Bogatynia
Transport: Autokar firmy Alkatrans
Powrót: 03.07.2023 (poniedziałek) – wyjazd po śniadaniu.
Ośrodek: Internat Zespołu Szkół Morskich im. Polskich Rybaków i Marynarzy w Kołobrzegu
ul. Arciszewskiego 21, 78-100 Kołobrzeg.
Co w szczególności należy zabrać na obóz (orientacyjnie) :
- stroje kąpielowe x 2/3 / kąpielówki x 2
- duże ręczniki x 2, mały ręcznik x 1/2,
- zeszyt + coś do pisania (jako dzienniczek obozowy),
- dobrze dopasowane okularki pływackie 1-2,
- klapki, sandały1-2,
- preparat na komary,
- mleczko do opalania z wysokim filtrem UV,
- buty sportowe x 2 (chłopcy - halówki/szutrówki),
- lekką kurtkę przeciwdeszczową,
- dres x 1,
- sprzęt treningowy (kto posiada), pozostali dostaną klubowy,
- kieszonkowe – w drobnych nominałach, w kopercie podpisanej
- czapkę z daszkiem ,
- dokument tożsamości/legitymację szkolną (podbitą),
- MP3, książkę,
- niewielką ilość bluz i spodni. Dużą ilość skarpet, majtek, koszulek,
- okulary przeciwsłoneczne (z filtrem),
- BIDON – woda z sokiem na stołówce bez ograniczeń,
- plecak, latarkę..może się przydać,
- leki – z rozpiską W KPERCIE LUB WORECZKU,
- czepki klubowe – kto posiada na stanie,
- ewentualnie gry planszowe i zabawki plażowe.
Chętne osoby prosimy o zabranie płyt z muzyką dyskotekową i film/bajki DVD .
MILE WIDZIANA GITARA I ŚPIEWNIKI;-)
GRUPA ROWEROWA.
Rowery pakujemy w Piątek - godz 11:30 - 12:00.
Miejsce: Parking SP3 (170 zł za transport zbierane przy załadunku rowerów).
Przypominamy - rower musi być sprawny i sprawdzony. Powinien posiadać oświetlenie oraz zapięcie przeciw kradzieży. Dodatkowo prosimy o zabranie zapasowej dętki (z wentylkiem) oraz pompki. Kaski obowiązkowo!!!. Będą odkręcane przednie koła aby lepiej zapakować rowery do busa.
Wszystkie dzieci będą ubezpieczone w PZU - dodatkowo.
Jedzie 28 chłopców i 30 dziewczynek.
Większość pokoi będzie 3/4/5 osobowych – podział na pokoje ustalany będzie w trakcie podróży.
Prosimy o w miarę możliwości niewielki bagaż, gdyż zabieramy dużo sprzętu sportowego, ratowniczego i pierwszej pomocy.
PLUM:-)