Drodzy Rodzice, Kochani Pływacy!!!

Długo oczekiwaliśmy na ostateczny kształt możliwości korzystania z basenu oraz na decyzję o otwarciu pływalni. Niestety z informacji nieoficjalnych wiemy, że basen będzie czynny od listopada. Jest to duży cios dla klubu i zawodników którzy z dwumiesięcznym opóźnieniem wejdą w sezon. Sytuacja jest niezależna od nas. W kilku punktach opiszemy co następuje:

  1. Basen zostanie otwarty pod koniec października lub z początkiem listopada (poinformujemy).
  2. W związku z urlopem „na poratowanie zdrowia” trenera Pawła Mielnika grupy w roku szkolnym 2024/2025 będą prowadzone przez doświadczonych instruktorów: Małgosię Peremicką oraz Enrique Rajskiego, którzy pracowali już w klubie na zastępstwach za trenerów. Wszystkie grupy będą nadal prowadzone wg. autorskiego programu nauki i doskonalenia.
  3. Prosimy o odnalezienie dzieci w poszczególny grupach i sprawdzenie godzin zajęć grup. Rodzice dzieci nowonaborowych (przykładowo dzieci 6/7 letnie grupa SKALARKI (NEW), pozostałe dzieci w grupa trenerów Tomka i Damiana.
  4. W przypadku błędów na listach lub nieodnalezienia dziecka prosimy o kontakt z trenerem prowadzącym. Ewentualne problemy z dopasowaniem godzin będziemy dopasowywać indywidualnie w miarę możliwości.

 

Pozdrawiamy serdecznie i do szybkiego zobaczenia na basenie.

Plum.

 

 

Witamy po wakacjach!!!

Mamy nadzieję, że każdy cały i zdrowy wraca z energią w nowy rok szkolny. Niestety kolejny raz przerwa techniczna na basenie przedłuża się o wrzesień;-( Oznacza to, że zajęcia rozpoczniemy pod koniec września lub od października. W nadchodzących dniach podamy stan osobowy grup oraz harmonogram zajęć o czym poinformujemy na FB. Prosimy również o informację o ewentualnych rezygnacjach dzieci przepisanych na bieżący rok celem zwolnienia miejsca dla chętnych oraz lepszej organizacji grup.

Z góry dziękujemy za cierpliwość.

Z poważaniem

Trenerzy.

Plum

 

WYJAZD: SOBOTA, godz. 7:00 (na prośbę przewoźnika), SP3 plac/schodki

GRUPA ROWEROWA: PAKOWANIE ROWERÓW (CZWARTEK godz. 17:50). Prosimy w miarę możliwości o zabezpieczenie rowerów. Obowiązkowo: kask, lampki, karta rowerowa, zapięcie, sprawny rower.

250 zł za transport rowerów zbierane na miejscu w dzień załadunku.

 

Podział dzieci na grupy do poszczególnych wychowawców i pokoje w trakcie podróży.

 

 

 

Karty obozowe - wypełnione przynosimy na zebranie.

Faktura/rachunek: Wszyscy Rodzice, którzy chcą otrzymać FV/Rachunek prosimy o pełną informację (dane) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (tel.608 365 283)

Godzina wyjazdu: 7:00
Miejsce zbiórki do wyjazdu:  SP 3 Bogatynia plac/schodki
Transport: Autokar
Powrót: 01.07.2024 (poniedziałek) – wyjazd po śniadaniu.

Co w szczególności należy zabrać na obóz (orientacyjnie) :
1. stroje kąpielowe x 2/3 / kąpielówki x 2
2. duże ręczniki x 2, mały ręcznik x 1/2,
3. zeszyt + coś do pisania (jako dzienniczek obozowy),
4. dobrze dopasowane okularki pływackie 1-2,
5. klapki, sandały1-2,
6. preparat na komary,
7. mleczko do opalania z wysokim filtrem UV,
8. buty sportowe x 2 (chłopcy - halówki/szutrówki),
9. lekką kurtkę przeciwdeszczową,
10. dres x 1,
11. sprzęt treningowy (kto posiada), pozostali dostaną klubowy,
12. kieszonkowe – w drobnych nominałach, w kopercie podpisanej
13. czapkę z daszkiem (niespodzianka),
14. dokument tożsamości/legitymację szkolną,
15. MP3, książkę,
16. niewielką ilość bluz i spodni. Dużą ilość skarpet, majtek, koszulek,
17. okulary przeciwsłoneczne (z filtrem),
18. BIDON – woda z sokiem na stołówce bez ograniczeń,
19. plecak, latarkę..może się przydać,
20. leki – z rozpiską,
21. czepki klubowe – kto posiada na stanie,
22. ewentualnie gry planszowe i zabawki plażowe.


Chętne osoby prosimy o zabranie płyt z muzyką dyskotekową i film/bajki DVD .
MILE WIDZIANA GITARA I ŚPIEWNIKI;-)
GRUPA ROWEROWA.
Rowery pakujemy w czwartek - godzina 17:50.
Miejsce: Parking SP3 (po ok. 250 zł za transport zbierane przed załadunkiem rowerów).
Przypominamy - rower musi być sprawny i sprawdzony. Powinien posiadać oświetlenie oraz zapięcie przeciw
kradzieży. Dodatkowo prosimy o zabranie zapasowej dętki (z wentylkiem) oraz pompki. Kaski obowiązkowo!!!.

Wszystkie dzieci będą ubezpieczone w PZU - dodatkowo.
Większość pokoi będzie 3/4/5 osobowych – podział na pokoje ustalany będzie w trakcie podróży.
Prosimy o w miarę możliwości niewielki bagaż, gdyż zabieramy dużo sprzętu sportowego, ratowniczego i
pierwszej pomocy.

Informacje ogólne:

Miejsce: Ośrodek kolonijny (Internat) przy Zespole Szkół Morskich w Kołobrzegu

Ul. Arciszewskiego 21, 78-101 Kołobrzeg

Data: 22.06 – 01.07.2024 (10 dni – 9 noclegów)

Położenie: Obiekt położony jest w zachodniej części Kołobrzegu w otoczeniu drzew (park imienia Jedności Narodowej), w oddaleniu od części turystycznej miasta, przy promenadzie spacerowo-rowerowej, bezpośrednio przy plaży (ok.100m) !!!. Całość obiektu wraz z infrastrukturą jest ogrodzona.

Szczegóły w programie.

OPCJA ROWEROWA – skierowana jest do starszych zawodników jako forma treningu tlenowego, zaprawionych w poruszaniu się na rowerze (max. 20 rowerów). Obszar wyjazdów - nadmorskie ścieżki rowerowe i miejscowości województwa zachodniopomorskiego. Transport rowerów dodatkowo płatny ok.250 zł. (zbierane na zebraniu i  w dzień pakowania rowerów)

Transport: Autokar - przejazd z Bogatyni do Kołobrzegu i z powrotem.

Kierownik obozu: mgr Paweł Mielnik

Wychowawcy: mgr Damian Czarniecki, mgr Maja Czarniecka, mgr Ewelina Kuczko, Pan Kamil Puła

CENA: 2390 zł (pomniejszona o zaliczkę)

LISTA OBOZOWA i dokumenty w załączniku.

 

 

Drodzy Rodzice.

Udział w zawodach kwalifikowanych w pływaniu w Polsce wymaga licencji sportowych (nawet u najmłodszych dzieci). W związku z tym konieczne jest wprowadzenie do systemu SEL naszych podopiecznych. Rodzice dzieci które reprezentują klub lub chcą reprezentować klub (Bogatynię) proszeni są o kontakt z trenerem prowadzącym i spełnienie poniższych działań.

Należy wysłać na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nazwisko  
Imię  
Drugie imię  
PESEL  
Data urodzenia  
Miejsce urodzenia  
Płeć  
Ważność badań  
Kod pocztowy  
Miasto  
Ulica  
Numer domu  

Badania lekarskie (sportowe):

(książeczka do wydrukowania w załączniku)

Ogólne badanie moczu, glukoza na czczo, morfologia

Z wynikami i książeczką należy się zarejestrować do poradni sportowej w Zgorzelcu pod numerem: +48 571 334 655

Zdjęcie podbitych badań należy wysłać  na adres email klubu.

Skan zdjęcia na adres w małym rozmiarze (20kb max)

 

OPŁATĘ ZA LICENCJĘ W KWOCIE 40 ZŁ POKRYJE KLUB

PROSIMY O POŚPIECH ZE WZGLĘDU NA ZBLIŻAJĄCE SIĘ ZAWODY (ŻAGAŃ 20.04.2024)

 

 

 

 

 

 

Załączniki:
Pobierz plik (karta_zdrowia.pdf)karta_zdrowia.pdf[ ]96 kB

Podkategorie