Drodzy rodzice!

W załącznikach znajdują się dwa grafiki z podziałem na grupy i prowadzących trenerów.

Prosimy o zapoznanie się z przynależnością do grup.

Rodzice dzieci rozpoczynających naukę proszeni są o odszukanie w zakładkach swoich pociech.

Grupy znajdują się w załącznikach (w zakładkach).

Harmonogram zajęć (grafik) będzie zamieszczony w nadchodzącym tygodniu.

Z naszych informacji wynika, że basen ma być oddany do końca września, więc powinniśmy rozpocząć dopiero z początkiem października.

Załączniki:
Pobierz plik (GRUPY 2019  (09.15.2019).xls)trener - Paweł[ ]55 kB
Pobierz plik (PODZIAL NA GRUPY - TRENER TOMEK I DAMIAN.xls)trenerzy - Tomek i Damian.[ ]67 kB

W związku z reklamacją remontu pływalni w SP3 basen jest nieczynny do odwołania. Brak wody w basenie i wycięte połacie odchodzącego wyścielenia niecki pozwalają przypuszczać, że zajęcia nie rozpoczną się w pierwszej połowie września. Obecnie nie mamy informacji o planowanym otwarciu pływalni.😞

Podział na grupy, harmonogram zajęć oraz lista przyjętych dzieci podana będzie z początkiem września.

08.08 (godz.21:00)

1. Orientacyjna godzina przyjazdu do Ustronia to godz.16:00. Zaczynamy kolacją o godzinie 18:00. 

2. GRUPA ZAAWANSOWANA (rowerowa) - w związku ze znacznym przekroczeniem zakładanej sumy (nieprzewidzianym) za transport rowerów, koszt w dwie strony to: 80 zł (zbierane w autobusie). Klub partycypuje w kosztach w związku z przewożonym sprzętem sportowym. Rodzeństwo 70 zł.

 

07.08

1. W załączniku znajduje się lista z podziałem na pokoje - prosimy się zapoznać. W autobusie jeszcze ustalimy szczegóły i w razie konieczności zrobimy korekty (oby nie ;) dzieci które nie były dobrane staraliśmy się połączyć jak najlepiej).

2. Niestety w ostatniej chwili z przyczyn niezależnych Olga Szczotka nie może pojechać na obóz w związku z koniecznością rozpoczęcia studiów w Dani. Trzymamy mocno kciuki z Olgę i życzymy powodzenia.

W jej zastępstwie pojedzie podopieczna Patomswim – Martyna Bieżuńska (w charakterze wolontariusz/instruktor). Dyplomowany instruktor pływania i ratownik WOPR. Z doświadczeniem w nauce pływania i obozownictwie. Cieszymy się z obecności Martyny i dodatkowej pomoc przy maluchach (skład kadry zaktualizowany poniżej).

3. Informacja dla grupy zaawansowanej – rowery będą chowane do pomieszczenia zamkniętego. Pokrowce nie są konieczne. Można zabezpieczyć rower folią na czas transportu.

Załączniki:
Pobierz plik (pokoje rozkład.doc)pokoje rozkład.doc[ ]25 kB

 

Data wyjazdu: 09.08.2019 (piątek)

Godzina wyjazdu: 7:00

Miejsce zbiórki do wyjazdu: SP 3 Bogatynia

Transport: Autokar firmy Alkatrans

Powrót: 22.08.2019 (czwartek) – wyjazd po śniadaniu.

OSOBY ZE ZNACZKIEM < RR > ZABIERAJĄ ROWERY. Za transport rowerów jest dopłata 50 zł do części kosztów (płatne w autobusie). O dniu i godzinie zapakowania rowerów poinformujemy (będzie to prawdopodobnie dzień przed wyjazdem). Przypominamy - rower musi być sprawny i sprawdzony. Powinien posiadać oświetlenie oraz zapięcie przeciw kradzieży. Dodatkowo prosimy o zabranie zapasowej dętki (z wentylkiem) oraz pompki. Kaski obowiązkowo.

 

Co w szczególności należy zabrać na obóz (orientacyjnie) :

 

  1. stroje kąpielowe x 2/3 / kąpielówki x 2
  2. duże ręczniki x 2, mały ręcznik x 1/2,
  3. zeszyt + coś do pisania (jako dzienniczek obozowy),
  4. dobrze dopasowane okularki pływackie 1-2,
  5. klapki, sandały1-2,
  6. preparat na komary,
  7. mleczko do opalania z wysokim filtrem UV,
  8. buty sportowe x 2 (chłopcy - halówki/szutrówki),
  9. lekką kurtkę przeciwdeszczową,
  10. dres x 1,
  11. sprzęt treningowy (kto posiada), pozostali dostaną klubowy,
  12. kieszonkowe – w drobnych nominałach, w kopercie podpisanej
  13. czapkę z daszkiem,
  14. dokument tożsamości/legitymację szkolną,
  15. MP3, książkę,
  16. niewielką ilość bluz i spodni (obowiązkowo bluz klubowa oraz koszulka Bogatyni – kto posiada). Dużą ilość skarpet, majtek, koszulek,
  17. okulary przeciwsłoneczne (z filtrem),
  18. BIDON – woda z sokiem na stołówce bez ograniczeń,
  19. plecak, latarkę..może się przydać,
  20. leki – z rozpiszą,
  21. czepki klubowe – kto posiada na stanie,
  22. gry planszowe i zabawki plażowe.

 Chętne osoby prosimy o zabranie płyt z muzyką dyskotekową i film/bajki DVD (zabieramy rzutnik)

 Wszystkie dzieci będą ubezpieczone w PZU - dodatkowo.

Jedzie 28 chłopców i 30 dziewczynek.

Większość pokoi będzie 3/4 osobowych – podział na pokoje ustalany będzie w trakcie podróży.

Prosimy o w miarę możliwości niewielki bagaż, gdyż zabieramy dużo sprzętu sportowego, ratowniczego i pierwszej pomocy.

 

 

OSOBY KTÓRE NIE ODDAŁY KART OBOZOWYCH:

1. Koncewicz Olaf
2. Dudzińska Maja
3. Gnacy Piotr
4. Gancy Jakub
5. Krawczyk Kacper
6. Krawczuk Hanna
7. Szczotka Iga
8. Polak Karolina
9.Julia Kameduła

PROSZENI SĄ O KONTAKT Z PANEM DAMIANEM CZARNIECKIM.

 

 

Orientacyjna budowa dnia obozowego:

8.00 - śniadanie

9.00 – nauka i doskonalenie pływania

11.00 – 13.00 – zajęcia sportowe lub inne

13.00 – obiad

14.00 – 18.00 – zajęcia w morzu i na plaży

18.00 – kolacja

19.00 – 21.00 zajęcia sportowe i rekreacyjne

22.00 – szykowanie do spania;)

 

Kadra obozowa:

kierownik

Paweł Mielnik (695255659)

wychowawcy

Maja Czarniecka (606649792)

Damian Czarniecki (696485315)

Ewelina Kuczko (604086088)

Paweł Gorczyca (513157377)

Martyna Bieżuńska (514773191) wolontariusz/instruktor

 

Lista zgłoszonych:

Aktualizacja: 07.08.2019 (godz.22:00)

1. Wiktoria Łysiak (2009)

2. Konrd Jackowiak (2010)

3. Olaf Koncewicz (2009)

4. Magdalena Kaczor (2009)

5. Filip Puła (2010)

6. Kaja Stankiewicz
 
7. Karolina Walczak (dojazd własny i powrót)
 
8. Luiza Felner (2011)
 
9. Zuzanna Szczotka (2007) (dojazd własny)
 
10. Filip Adamus (2010)
 
11. Hania Gowin (2009)

12. Ania Listkiewicz (2006) RR
 
13. Wiktoria Frońska (2008)
 
14. Maja Dudzińska (2007)
 
15. Dawid Balcer (2009)
 
16. Gabrysia Balcer (2011)
 
17. Łukasz Kurantowicz (2010)
 
18. Kinga Panacheda (2008)
 
19. Kacper Poźniak (2008) RR
 
20. Oskar Fernówka (2008) (powrót własny)
 
21. Adam Żulewicz (2009)
 
22. Maciej Kozłowski (2005) RR
 
23. Oskar Kuklinski (2011)
 
24. Jakub Dragan (2008)
 
25. Julia Czajkowska (2006) RR
 
26. Jagoda Kwiatkowska (2007)
 
27. Szymon Olejniczak (2010) (dojazd własny)
 
28. Jakub Gnacy (2004) RR
 
29. Piotr Gnacy (2008)
 
30. Julia Słupecka (2007) RR
 
31. Jakub Purzycki (2005) RR
  
32. Michalina Zimowska (2012)
 
33. Zofia Kuczko (2012) (powrót własny)
 
34. Bartosz Kołodziej (2007) RR
 
35. Kacper Krawczyk (2005) RR
 
36. Aleksander Peremicki (2007) RR
  
37. Oliwia Piwowarska (2006) RR
 
38. Iga Szczotka (2005) RR
 
39. Karolina Polak (2006) RR
  
40. Hania Kubiś (2007) RR
 
41. Nina Frankiewicz (2010)
 
42. Natasza Kuźma (2010 ZG)
 
43. Martyna Fuławka (2008) RR
 
44. Michał Fuławka (2005) RR
 
45. Miłosz Gorczyca (2008) (powrót własny)
 
46. Julia Kameduła (2007) RR
 
47. Hanna Krawczyk  (2009)
 
48. Rafał Karczewski (2009) 
 
49. Igor Ciunel (2008) - (powrót własny)
 
(46 DZIECI + 6 WYCHOWAWCÓW)
--------------------------------------------------------------------------------
 
50. Antonio Urban (2009) - dojazd własny (problem z transportem powrotnym)
51. Karol Gowin (2012) - dojazd własny (powrót autokarem)
52. Paweł Solecki (2011) - dojazd własny. 
53. Julia Szulc (2010) - dojazd własny (powrót autokarem)
54. Borys Hutt (2011) - dojazd własny
55. Bartosz Troc (2009) - dojazd własny (problem z transportem)
56. Milena Błaszczyk (2011) - dojazd własny
57. Nikola Gwóźdź (2011) - dojazd własny
 
 
 
 
 
 
RODZICE PLANUJĄCY DOJAZD (DZIECKA) WŁASNY LUB POWRÓT PROSZENI SĄ O PODANIE INFORMACJI TRENEROM.
 
(CELEM UDOSTĘPNIENIA MIEJSCA W AUTOBUSIE) 
 
  
Kilka punktów obozu:
 
- nauka i doskonalenie pływania pod okiem trenerów oraz Mistrzyni Polski - Olgi Szczotki
- ZABAWY W AQUAPARKU
- nauka i doskonalenie gry w: SIATKÓWKĘ, PIŁKĘ NOŻNĄ, KOSZYKÓWKĘ (ORLIK)
- nauka i doskonalenie gry w: RUGBY TAG, SIATKÓWKĘ PLAŻOWĄ (PLAŻA)
- BADMINTON
- BALONIADA
- KURSY PIERWSZEJ POMOCY NA FANTOMACH
- WYCIECZKA
- PARK LINOWY
- KONKURSY PLAŻOWE
- PORANNE BIEGANIE DLA OCHOTNIKÓW
- WIECZORNE KINO DLA NAJMŁODSZYCH
- KONKURSY PLASTYCZNE
- TURNIEJ SPORTOWE
I WIELE INNYCH
 
(w tym roku planujemy akcję rowerową dla najstarszych o której w poźniejszym czasie ;-) )
 
ZDJECIA Z POPRZEDNIEGO OBOZU NA : 
 
 

Cena obozu wyniesie: 1690 zł

Prosimy o krótką informację na temat opłaty za obóz drogą emailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (imię i nazwisko, rocznik)

Za obóz będą wystawiane rachunki celem otrzymania przez rodziców zwrotow z zakładów pracy.

Osoby zdeklarowane prosimy o wpłatę zaliczki w wysokości 300 zł  (DO KOŃCA LUTEGO) lub całości kwoty za obóz (w przypadku dofinansowań z zakładów pracy zaliczki będą zwracane na konta) :

nr konta : 36 1090 1971 0000 0001 1709 0925

w tytule: nazwisko i imię, grupa, z dopiskiem "obóz letni 2019" 

 

Organizacja obozu:

mgr Paweł Mielnik (trener) : 695255659

mgr Damian Czarniecki (instruktor/wychowawca): 696485315

Wychowawcy:

mgr Maja Czarniecka (nauczyciel z przygotowaniem pedagogicznym)

Martyna Bieżuńska (wolontariusz/instruktor)

Paweł Gorczyca (wychowawca wielu obozów, ratownik WOPR)

Dokumenty w załączniku:

(karty obozowe prosimy dostarczyć trenerom na zajęciach)

Podkategorie