INFORMACJA OBOZOWA:

W imieniu Rodziców dowożących dzieci na obóz transportem własnym, prosimy o informację dotyczącą ewentualnych zwolnień miejsc w drodze powrotnej (w autokarze). Jeżeli dziecko nie będzie wracało autokarem prosimy o szybką informacje do kierownika obozu (tel.695255659).

Dziękujemy.

 

PRZERWA ŚWIĄTECZNA: 06 - 11.04.2023. (wg. kalendarza roku szkolnego). Pływamy do środy włącznie i wracamy na basen w następną środę.

LIGA PŁYWACKA: II Edycja Miejsko-Gminnej Ligi Pływackiej odbędzie się po świętach, o terminie poinformujemy.

Drodzy Rodzice!!!

Zapraszamy do udziału w zawodach pływackich w Zgorzelcu już w najbliższą sobotę.

Lista powołanych do reprezentowania klubu: 

1 ANTCZAK  APOLONIA

2 DZIADOSZ MARCELINA

3 FELNER LUIZA

4 GLAMA  KAROL

5 GORCZYCA KAROL

6 JANIK ANTONINA

7 KUCZKO ZOSIA

8 MACHUL  ANIKA

9 MROZEK  FILIP

10 OLSZAK ADRIANNA

11 STELMACH JULIAN

12 CZARNECKA JUSTYNA

13 AMBROZIEWICZ WIKTOR

14 GORCZYŃSKI TYMOTEUSZ

15 STELMACH LENA

16 PARA JOANNA

17 KOŁODZIEJ BARTOSZ (PK)

18 PEREMICKI ALEKSANDER (PK)

19 LECH KORNELIA (PK)

20 KUBIŚ HANNA (PK)

21 POŹNIAK KACPER

22 KADZEWICZ NADIA

23 PEREMICKA HANNA

24 PEREMICKA MALWINA

25 PRUSZKIEWICZ OLGA

26 BOCHNO NATASZA

27 MAJCHRZAK ANNA

28 CHODOROWSKA ANITA

29 ZIMOWSKA MICHALINA

30 PRUSZKIEWICZ HANNA

31 ŁOHYŃ ALEKSANDRA

32 GORCZYCA ANASTAZJA

33 TRYPUĆ WIKTORIA

34 KUPCZYK MATEUSZ

35 MICHALSKI SEBASTIAN

36 RUSIECKI MACIEJ

37 OPIATOWSKI KAROL

38 MAJCHRZAK WOJCIECH

39 WALCZAK BŁAZEJ

40 PUŁA FILIP

41 BALCER DAWID

42 REGNER MAJA

43 JABŁOŃSKI MARCEL

44 WOLKIEWICZ NADIA

45 GLAMA PRZEMYSŁAW

46 GUTOWSKI TYMON 

47 JANIAK HANNA

48 KADZEWICZ HANNA

49 MEREŻYŃSKI IGOR

 

Rodzice chętnych zawodników proszeni są o informację SMS do trenera prowadzącego !!! (imię i nazwisko oraz rok ur.)

Prosimy również o nizwłoczną informację zwrotną dotyczącą ewentualnej rezygnacji z powołania.

Wiemy, że wielu pływaków się stresuje przed rywalizacją i startem. Prosimy rodziców o wsparcie swoich pociech w podjęci decyzji o udziale.

Zabieramy: sprzęt pływacki (czepki klubowe, koszulki klubowe, kto nie ma czepka otrzyma na miejscu)

Dojazd: we własnym zakresie

Opieka na miejscu: trener Paweł - 695 255 659 

trener Tomek - 512 823 516

REGULAMIN (skrócony)

Miejsce zawodów: Centrum Sportowo Rekreacyjne w Zgorzelcu ul. Maratońska 2 59-900 Zgorzelec

Spotkanie na miejscu: 9:30

Rozgrzewka od godz. 10.00

Start zawodów: godz. 11.00

• Organizator: Uczniowski Klub Sportowy „Energetyk – Zgorzelec”

• Klasyfikacja będzie prowadzona osobno dla dziewcząt i chłopców z uwzględnieniem podziału na poszczególne kategorie wiekowe: Rocznik 2015 i młodsi ( klasa I i młodsi )

roczniki 2014 ( klasa II )

roczniki 2013 – 2012 ( klasa III i IV )

roczniki 2011 – 2010 ( klasa V i VI )

rocznik 2009 – 2008 (klasa VII, VIII )

Nie będzie podziału na zawodników z miasta i gminy Zgorzelec i zawodników „przyjezdnych”

• Rozgrywane konkurencje podczas poszczególnych edycji:

I edycja ( 18 marca ): rocznik 2014 i młodsi: 25 m stylem dowolnym / 2 start: 25 m stylem grzbietowym roczniki: 2013 – 2012 i 2011 – 2010: 50 m stylem dowolnym / 2 start: 50 m stylem grzbietowym rocznik: 2009 – 2008: 100 stylem dowolnym / 2 start: 50 m stylem grzbietowym

II edycja ( 29 kwietnia ): rocznik 2014 i młodsi: 25 m stylem dowolnym / 2 start: 25 m stylem klasycznym roczniki: 2013 – 2012 i 2011 – 2010: 50 m stylem dowolnym / 2 start: 50 m stylem klasycznym rocznik: 2009 – 2008: 100 stylem dowolnym / 2 start: 50 m stylem klasycznym

III edycja ( 20 maja ) FINAŁ: rocznik 2014 i młodsi: 25 m stylem dowolnym / 2 start: 25 m stylem motylkowym roczniki: 2013 – 2012 i 2011 – 2010: 50 m stylem dowolnym / 2 start: 50 m stylem motylkowym rocznik: 2009 – 2008: 100 stylem dowolnym / 2 start: 50 m stylem motylkowym

• Klasyfikacja: Klasyfikacja zawodników będzie prowadzona będzie za poszczególne edycje ligi ( suma punktów z tabeli wielobojowej FINA za daną konkurencje ) Klasyfikacja generalna będzie prowadzona na podstawie sumy punktów za 6 startów. Aby poszczególna edycja Ligii Pływackiej została zaliczona, zawodnik musi wystartować w obu konkurencjach. Starty we wszystkich trzech edycjach są warunkiem aby zawodnik został sklasyfikowany za całą Ligę Pływacką

• Organizatorzy dla uczestników przewidzieli dyplomy i nagrody: Pula nagród ok 2000 zł w każdej edycji dyplomy za miejsca I – VI, w klasyfikacji generalnej za miejsca I – III medale lub statuetki, nagrody rzeczowe Puchar dla najlepszej zawodniczki i zawodnika za największą sumę punktów wg tabeli wielobojowej (suma 6 startów) Organizatorzy prowadzą starania aby móc nagrodzić uczestników wszystkich edycji jak i medalistów w klasyfikacji generalnej.

• Finansowanie: Uczestnicy dojeżdżają na koszt własny Jednorazowa opłata startowa (za 3 edycje): 50 zł od zgłoszonego zawodnika (na sprawy organizacyjne) Jest możliwość dokonania opłaty startowej przelewem: Bank BGŻ BNP Paribas, 49 2030 0045 1110 0000 0312 3690, w tytule proszę podać nazwę klubu oraz ilość osób

• Postanowienia końcowe: W sprawach nie objętych regulaminem decyduje naczelnik zawodów. Podczas zawodów obowiązuje regulamin wewnętrzny CSR Zgorzelec Za dyscyplinę zawodników odpowiedzialni są kierownicy ekip. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności z tytułu ubezpieczeń zdrowotnych i następstw nieszczęśliwych wypadków. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania wizerunków zawodników w materiałach fotograficznych i filmowych z zawodów oraz w celach promocyjnych Zawodów Zgłoszenie ekip jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt: - Robert Hanc: 605 679 928 - Łukasz Kondracki: 693 852 488 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Drodzy Rodzice!!!

W załączniku znajduje się lista po zaliczkach dzieci zakwalifikowanych. 

Wszystkie osoby zakwalifikowane do autokaru wpłciły zaliczkę, a to ocznacza, że na dzień dziciejszy nie zwolniło sie miejsce w autokarze.

Nie wszystkie osoby z dojazdem własnym wpłaciły zaliczki. Prosimy o kontakt chętnych do udziału w obozie (z dojazdem własnym) z listy rezerwowej.  

Prosimy również o informację o ewentualnych powrotach z obozu we własnym zakresie, celem organizacji miejsca dla dzieci z dojazdem własnym.

 

Drodzy Rodzice, Kochani Uczniowie!!!

W okresie ferii zimowych treningi nie odbywają się. Życzymy wszystkim udanych ferii i pięknej zimy. Zapraszamy wszystkich na basen, na którym przez dwa tygodnie będzie "wodny plac zabaw"!!!.

Składka członkowska za miesiąc luty wynosi 50% składki bazowej.

Drodzy Rodzice!!!

Na wstępie chcieliśmy serdecznie podziękować za zaufanie i obiecujemy dołożyć wszelkich starań, aby był to wspaniale spędzony czas dla wszystkich uczestników. Obóz ma charakter sportowy, edukacyjny i rekreacyjny.

Zwłoka z opublikowaniem listy spowodowana była znacznie większą ilością chętnych niż miejsc oraz tym, że chcieliśmy dać możliwość udziału w obozie jak największej liczbie Dzieci. Czyniliśmy starania, aby zwiększyć ilość miejsc w ośrodku, – co się udało. Dodatkowo postanowiliśmy zabrać prywatne auto do transportu sprzętu sportowego co również zwolni miejsce w autobusie dla 1-2 uczestników. Na obóz możemy zabrać 60 uczestników (ilość miejsc w ośrodku). Niestety autokar pomieści nie więcej niż 48 dzieci + kadra. Lista znajdująca się w załączniku zawiera osoby które: zakalikowały się do autokaru, zakwalifikowały się z dojazdem własnym oraz listę rezerwową. Osoby z dojazdem własnym będą miały obniżoną cenę za obóz o 300zł (niezależnie od opcji powrotu tzn. że często jest możliwość powrotu autokarem gdyż zwalnia się miejsce).

Prosimy o wpłatę zaliczki w kwocie 500 zł do dnia 10.02.2023 (wpłata zaliczki jest potwierdzeniem udziału w obozie).

NAZWA : UKS PATOMSWIM Bogatynia

nr konta : 36 1090 1971 0000 0001 1709 0925

W tytule: zaliczka – LATO 2023 (NAZWISKO i IMIĘ dziecka)

 

Celem ewentualnego zwolnienia miejsca w autokarze lub na liście z dojazdem własnym prosimy o jak najszybszą informację o:

- ewentualnych rezygnacjach z udziału,

- chęci dojazdem własnym transportem osób zakwalifikowanych do autokaru,

- planowanie powrotu we własnym zakresie.

 

Do dnia 15.02.2023 będzie zamieszczona zaktualizowana lista uwzględniająca wpłaty zaliczki za obóz (być może zwolni się miejsce w autokarze).

 

Wszelkie pytania i informację prosimy przekazywać do trenerów prowadzących.

 

LISTA OBOZOWA W ZAŁACZNIKU.

Plum.

Załączniki:
Pobierz plik (lista obozowa 02.02.xls)LISTA OBOZOWA 02.02[ ]21 kB

Podkategorie