Drodzy Rodzice!!!

W załacznikach znajduje się program obozu, karta obozowa oraz lista obozowa.

Prosimy o zapoznaie się z aktualną listą (ewenulane błędy lub zmiany prosimy niezwłocznie zgłosić trenerowi). PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z AKTUALNĄ LISTĄ . Na liście zaznaczone są osoby "na rower" prosimy o potwierdzenie lub ewentualną rezygnację SMS-em do kierownika obozu: Paweł - 695 255 659. 

Karty obozowe - wypłenione karty obozowe przynosimy na spotkanie organizacyjne.

Oplata za obóz - całość opłaty za obóz do dnia 10.06.23r. W przypadku opłaty przez zakłady pracy zaliczki będą zwrazacane na konto rodziców.

Data wyjazdu: 24.06.2023 (sobota)

Godzina wyjazdu: 7:00

Miejsce zbiórki do wyjazdu: parking SP 3 Bogatynia

Transport: Autokar firmy Alkatrans

Powrót: 03.07.2023 (poniedziałek) – wyjazd po śniadaniu.

Ośrodek: Internat Zespołu Szkół Morskich im. Polskich Rybaków i Marynarzy w Kołobrzegu

ul. Arciszewskiego 21, 78-100 Kołobrzeg.

 

Co w szczególności należy zabrać na obóz (orientacyjnie) :

 

  1. stroje kąpielowe x 2/3 / kąpielówki x 2
  2. duże ręczniki x 2, mały ręcznik x 1/2,
  3. zeszyt + coś do pisania (jako dzienniczek obozowy),
  4. dobrze dopasowane okularki pływackie 1-2,
  5. klapki, sandały1-2,
  6. preparat na komary,
  7. mleczko do opalania z wysokim filtrem UV,
  8. buty sportowe x 2 (chłopcy - halówki/szutrówki),
  9. lekką kurtkę przeciwdeszczową,
  10. dres x 1,
  11. sprzęt treningowy (kto posiada), pozostali dostaną klubowy,
  12. kieszonkowe – w drobnych nominałach, w kopercie podpisanej
  13. czapkę z daszkiem ,
  14. dokument tożsamości/legitymację szkolną (podbitą),
  15. MP3, książkę,
  16. niewielką ilość bluz i spodni. Dużą ilość skarpet, majtek, koszulek,
  17. okulary przeciwsłoneczne (z filtrem),
  18. BIDON – woda z sokiem na stołówce bez ograniczeń,
  19. plecak, latarkę..może się przydać,
  20. leki – z rozpiską W KPERCIE LUB WORECZKU,
  21. czepki klubowe – kto posiada na stanie,
  22. ewentualnie gry planszowe i zabawki plażowe.

 

Chętne osoby prosimy o zabranie płyt z muzyką dyskotekową i film/bajki DVD .

MILE WIDZIANA GITARA I ŚPIEWNIKI;-)

GRUPA ROWEROWA.
Rowery pakujemy w Piątek - godz 11:30 - 12:00.
Miejsce: Parking SP3 (170 zł za transport zbierane przy załadunku rowerów).
Przypominamy - rower musi być sprawny i sprawdzony. Powinien posiadać oświetlenie oraz zapięcie przeciw kradzieży. Dodatkowo prosimy o zabranie zapasowej dętki (z wentylkiem) oraz pompki. Kaski obowiązkowo!!!. Będą odkręcane przednie koła aby lepiej zapakować rowery do busa.

Wszystkie dzieci będą ubezpieczone w PZU - dodatkowo.

Jedzie 28 chłopców i 30 dziewczynek.

Większość pokoi będzie 3/4/5 osobowych – podział na pokoje ustalany będzie w trakcie podróży.

Prosimy o w miarę możliwości niewielki bagaż, gdyż zabieramy dużo sprzętu sportowego, ratowniczego i pierwszej pomocy.

PLUM:-)